Het grote ongeduld...

Het moest er van komen. Ik lig hier nu zo'n week of vijf. Mag wat hinken op een verhoogde schoen (krijg ik rugpijn van), mag eens gelucht worden in een rolstoel waarbij je voet omhoog kan liggen (voelt die voet na een halfuur aan als een houten blok), en mag en moet vooral zorgen dat die voet in hoogstand blijft. Dus nog steeds grotendeels in zo'n verstelbaar bed. Voeteneinde hoog. Beetje puzzelen, beetje lezen, beetje buitenkijken. Beetje in de watten laten leggen (doet hij trouwens goed, mijn ventje).
Maar het kriebelt. Ik wil zo onderhand wel met de tuin bezig zijn. En dat kan dus nog even niet...


Even het terras opgereden om mijn nieuwe macrolens (kerstcadeau jawel van 't ventje) uit te proberen. En toen kriebelde het nog harder. Terwijl ik meestal erg geduldig ben. Maar nu dus niet meer zo. HET GROTE ONGEDULD slaat toe. Fameus.
En toen las ik (jawel terug in bed, voet omhoog...) een erg plezante blogpost. Bij De groene fazant. En toen dacht ik, doe nu maar. Je wil het al lang, en je schrijft graag, gewoon doen dus.
Et voilà. Mijn eerste blogpost is een feit. En omdat ik mij overal meteen insmijt, zal ik het grote ongeduld nu wel even opzij kunnen zetten. Hoop ik dus.






Reacties

  1. Tof! Veel plezier ermee! Lodewijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef je goot gelijk, Louis. Heel tof en heel veel plezier ermee. En vooral, het grote ongeduld zo wegwerken. 😘😉🤗😄

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  2. Tweede poging tot inbraak ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha eindelijk nog eens iets nieuws in blogland! Ook al ken ik je tuin en hebben we elkaar al eens ontmoet fijn dat we er nu ook over kunnen lezen. Ik raad je als beginnende blogger aan om op verschillende tuinblogs een reactie achter te laten, allé nadien moet je dat vooral ook blijven doen hé. Zo zullen meer mensen jou tuin ontdekken. Ik las dat je problemen hebt met de reacties, je moet dat ergens aanvinken wat je toelaat. Maar zo te zien aan de vorige comments is dat probleem al opgelost. Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rob! Ik had gisteren meteen gereageerd mar ik zie mijn reactie niet staan, raar... Maar bedankt voor de tip, ik zal wat vaker reageren en niet alleen lezen ( jouw blog is trouwens erg leuk om te lezen)

      Verwijderen
  4. Oh leuk een blog van mijn buurvrouw. Kan ik mooi mee volgen wat er in jullie tuin gebeurd.

    Grtjs Jesamine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om lezen Myriam, neen niet de perikelen rond je voet want dat is minder aangenaam maar moet nu eenmaal. Je schrijft plezant dus doe rustig verder! Als een deur even gesloten is gaat een andere deur open, in dit geval de blog! Doe zeker zo verder want je schrijft aangenaam <3
    Kus Rit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk initiatief, Myriam en Lodewijk!!
    Ikzelf heb er ook al eens aan gedacht, maar hiervoor heb ik toch net wat te weinig tijd.
    Veel succes ermee en nog een tof 2019 gewenst met veel tuinplezier!
    Pascal en Evy (Munkhaven Cottage Gardens)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel, Pascal en Evy! Jullie hebben tijd nodig om te sporten hè, ben ik dan weer niet zo mee bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ola, een nieuwe tuinblog! Die ga ik volgen!
    Ik kan me je ongeduld heel goed voorstellen! Gelukkig is er nu nog niet zo heel veel te doen in de tuin. Maar de dagen gaan lengen en jouw voet gaat beter worden. Dus, veel succes in de tuin en met de nieuwe blog!
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee Myriam , nu vooral in de situatie als waar je nu in zit , kun je toch wat energie kwijt , en ongeduld , maar wees gerust het voorjaar komt absoluut .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Oranje

Lalalamium...